26. mars 2017

Påska er reddet!

Jeg fikk en forundringspakke i posten tidligere denne uka. Jeg blir alltid skeptisk og litt spent når det skjer. Hyggelig er det også, selvfølgelig.


Aller siste utvei - Federico Axat
Be aldri om nåde - Martin Österdahl
Det ondes substans - Luca D'Andrea
Raphael Ignatius Phoenix ' siste vitnesbyrd - Paul Sussman

Disse bøkene består av meget oppløftende titler, akkurat som jeg liker. Som kjent så liker jeg mørk litteratur veldig godt og jo mørkere og dystrere det er, jo bedre liker jeg det. Jeg liker variert lesestoff også og leser mye forskjellig, men det er alltid mørk litteratur jeg vender tilbake til. Det er en sjanger jeg ikke går lei av. Håper at innholdet er like dystert som titlene. 😈

Så nå kan påska bare komme for sparer bøkene til da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar